Хайку

Posted: 13.06.2023 in Блянове в рими

Греховна мисъл
Жадуван здрач,
уют гробовен,
блян греховен.

Привличане
Енигматична жена.
Дали различен…
е при теб света?

Фетиш
С присвити устни,
знаеш, че са ми фетиш,
палаво мижиш.

Усет за жена
Ухаеш на роса!
Прераждам се, след като…
ми е спрял дъха.

Маяк (надежда)
Лъч от светлина –
ос за гравитиращите
в друга равнина.

Милувка
Какво е Нежността?
Шепа думи,
прошепнати едва?

Загадка за разгадка (криеница)
Какво ли криеш
ти от мен сега?
Един ден ще разбера!

Смирение (сила)
В Твоя храм,
съм ням,
не и сам.

Обезсърчение
Търся същества!
Мъртва пустиня само,
виждам досега.

Посока
Съчки пукат зад
гърба. От огъня, път
видях в нощта.

Рицарска душа
Палас, като за цар,
отреден сред пъкъла,
за ереста ми дар.

Признание
Свят студен и грозен.
От няма да съм в него,
само е затоплен.

Присъствие
Този изгрев чуден,
уединен не беше.
Незримо до мен и ти стоеше.

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.